Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Reprezentacija moškosti v popularnem rapu na primeru 50 Cent
ID
Šadl, Zdenka
(
Avtor
),
ID
Pivec, Nataša
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20073-4_Sadl_Pivec.pdf
Galerija slik
Izvleček
Avtorici v članku izhajata iz predpostavke o ponovnem vzpostavljanju hegemonične, t.j. vodilne moškosti, ki a priori negativno definira nasprotni pol - ženskost. Z analizo avdio-vizualnih posrednikov med ustvarjalcem in publiko na primeru ustvarjalca 50 Cent ugotavljata, da je reprezentacija črne moškosti strukturirana s tradicionalnimi diskurzi hegemonične moškosti, ki jih dopolnjujejo elementi dveh novih verzij moškosti: novega moškega - narcisista in maščevalnega moškega. Ugotavljata tudi, da je tako v popularno glasbo oz. popularni rap vpet seksizem, ki se, oprt na estetiko pornografije, izraža skozi proslavljanje maskulinizma (kot skupka moških lastnosti, a tudi kot sistema in ideologije) in reduciranje žensk na spolni objekt.
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2007
Št. strani:
Str. 447-460
Številčenje:
Letn. 44, št. 3/4
PID:
20.500.12556/RUL-22581
UDK:
784.66(73):176
ISSN pri članku:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
26563677
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1145
Število prenosov:
162
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:
Teor. praksa
Založnik:
Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
The presumption of this article originates in revitalization of hegemonic masculinity which defines femininity - the opposite pole negatively. Through analysis of audio-visual mediators between artist (i.e. 50 Cent) and audience it is established that representation of black masculinity is structured through traditional discourses of hegemonic masculinity, supplemented with elements of new masculinities: new man - narcissist and the vengeance man. Popular music and specially, popular rap is inscribed with sexism that is based upon pornographic aesthetics and expresses itself as celebration of masculinism (i.e. collection of attributes of man and/or system/ideology) and through presentation of women as sex objects.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj