izpis_h1_title_alt

Vloga trženja v ekonomski teoriji
ID Sušjan, Andrej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6susjan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In the paper the absence of marketing from mainstream economic theory is attributed to the static concept of competition as a market structure. Marketing, on the other hand, is compatible with a dynamic view of competitionas a behavioural process. The latter approach can be found in classical economics and, nowadays, in institutionalist economic theories, suchas Austrian and post-Keynesian theory. For Austrian economists market is aprocess within which marketing is an integral part of entrepreneurial behaviour. In post-Keynesian theory marketing expenses are considered as firm's investment and post-Keynesian pricing models include the concept of product life cycle as derived from marketing practice.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 843-856
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22397 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23383645 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:954
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Odsotnost koncepta trženja v mainstream ekonomski teoriji pojasnjujemo s statičnim razumevanjem konkurence, ki konkurenco istoveti s tržno strukturo. Trženje je združljivo z dinamičnim konceptom konkurence, ki konkurenco obravnava kot rivalsko obnašanje med podjetji. Takšno razumevanje konkurence je bilo značilno za klasično politično ekonomijo, v novejšem času pa je značilnost institucionalističnih ekonomskih smeri, kakršni sta avstrijska in postkeynesianska teorija. V avstrijskem konceptu tržnega procesa je trženje integralni sestavni del podjetniškega delovanja. Postkeynesianska teorija trženjske izdatke obravnava kot dolgoročne investicije, postkeynesianski modeli cenovnega obnašanja pa vključujejo trženjski koncept življenjskega cikla proizvoda.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj