izpis_h1_title_alt

Emocionalizacija javne sfere : emocionalna zasičenost medijev, ekshibicionizem politikov in komodifikacija emocij
ID Šadl, Zdenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20035sadl.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava naraščajočo prisotnost emocionalnega subjekta v javnem življenju sodobnega sveta. Ugotavlja, da se popularni mediji, politika in korporacije uspešno prilagajajo novemu emocionaliziranemu javnemu prostoru, ki so ga v veliki meri tudi sami oblikovali. To tudi pojasnjuje, zakaj so mediji zasičeni z emocijami, zakaj se politiki prezentirajo kot emocionalne osebe in zakaj korporacije vzpostavljajo emocionalne vezi s svojimi potrošniki. Avtorica tako identificira tri aspekte emocionalizacije javne sfere: emocionalizem v popularnih medijih, personalizacijo politike, vključno z emocionalnim ekshibicionizmom politikov, in novo vlogo emocij v sferi javne zaposlitve oz. v novi industriji izkustva.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:politika, množični mediji, potrošništvo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 937-954
Številčenje:Letn. 40, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22352 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:22525021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2049
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article deals with the increasingly assertive presence of the emotional subject within public life of our contemporary world. It reveals that popular media, politics and corporations are well able to operate in this new emotionalised public space, which they have themselves created in such a large part: that is why media are saturated with emotions, why politicians present themselves as emotional subjects, and why corporations build emotionalties with their customers. The author thus identifies three aspects of the emotionalisation of public sphere: emotionalism in the popular media, personalization of politics, including emotional exhibitionism of politicians and the new role of the emotions in public employment sphere or in new experience industry.

Ključne besede:politics, mass media, consumerism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj