izpis_h1_title_alt

Globalna standardizacija in lokalna adaptacija na primeru blagovne znamke Inneov ter uvajanja na slovenski in hrvaški trg : diplomsko delo
ID Babajić, Bojana (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/babajic-bojana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:globalni marketing, globalno oglaševanje, globalni mediji, globalna standardizacija, lokalna adaptacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Babajić]
Leto izida:2011
Št. strani:75 f.
PID:20.500.12556/RUL-19647 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:30628957 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1242
Število prenosov:379
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj