Podrobno

Napetostno-deformacijska stanja pri naleganju jeklene kotalke na profil iz aluminijeve zlitine, ojačan z jeklenimi trakovi
ID Višnjar, David (Avtor), ID Jerman, Boris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,56 MB)
MD5: 63ED4578D287959B3C254C2ADFD4485C

Izvleček
V magistrskem delu se osredotočamo na napetostno-deformacijska stanja pri naleganju jeklene kotalke na jeklen trak, ki je podprt s profilom iz aluminijeve zlitine. Za namen določitve napetostno-deformacijskih stanj so bile izvedene numerične analize po metodi končnih elementov. V teoretičnem delu so najprej predstavljene mehanske lastnosti uporabljenih materialov in izzivi pri njihovi souporabi, nato Hertzeva kontaktna teorija in nazadnje določitev statične nosilnosti kotalnih elementov po standardu SIST ISO 14728-2:2020. V poglavju metodologija so predstavljene upoštevane predpostavke, skupaj s postopkom priprave numeričnih modelov. Rezultati vsebujejo prikaz napetostno deformacijskih stanj posameznih iteracij optimizacije konstrukcije skupaj z opažanji o vplivu sprememb na nosilnost. V zadnjem delu sledijo še zaključki, kjer so povzeti rezultati in spoznanja ter podani predlogi za nadaljnje delo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:metoda končnih elementov, kotalni elementi, Hertzeva kontaktna teorija, kontakt valj- ravnina, statična nosilnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2025
Št. strani:XX, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-171367 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:620.172.21:621.867.6(043.2)
COBISS.SI-ID:246798083 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2025
Število ogledov:214
Število prenosov:44
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Stress-strain analysis of the contact between a steel roller and an aluminium alloy profile, reinforced with steel strips
Izvleček:
In this master thesis we deal with the stress-strain states that occur between a steel roller and a steel strip supported by an aluminium alloy profile. To determine the stress-strain states, numerical analyses were carried out using the finite element method. In the theoretical part, the mechanical properties of the used materials and the challenges of their combined use are presented, followed by Hertzian contact theory and the determination of the static load capacity of rolling elements according to the SIST ISO 14728-2:2020 standard. In the methodology chapter, the assumptions and the process of creating the numerical models are presented. The results include a presentation of the stress-strain states of the individual iterations of the structural optimization and considerations of the effects of design changes on load capacity. Finally, the conclusions summarize the results and findings and contain suggestions for further work.

Ključne besede:finite element method, rolling element, Hertz contact theory, cylinder-plane contact, static load rating

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj