Podrobno

Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
ID Kodele, Tadeja (Avtor), ID Mešl, Nina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (218,70 KB)
MD5: 57752EF9492931480CF89120B9C7C389
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1445 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The article presents an example of social work education, in which reflexive practice learning was used to help students work competently in professional practice. Within an action research project, new forms of mentoring support for students working with families facing multiple challenges were developed as part of their practice learning. This paper presents the results of a qualitative analysis of the students’ reflections on mentoring meetings. Content analysis was used for data analysis. The analysis shows that practice learning should be framed as a reflexive dialogue between mentors and students. Students need opportunities to share experiences and expand their knowledge with other students in small mentoring groups. The continuous and concrete support that the mentoring group provided to the students in practice enabled them to deal with the sense of uncertainty that often arises in collaborative processes of help.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:mentoring, social work, practice learning, reflexive approach
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 63-84
Številčenje:Vol. 14, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-167440 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:36
ISSN pri članku:1855-9719
DOI:10.26529/cepsj.1445 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:155643651 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.02.2025
Število ogledov:330
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Refleksivno praktično učenje kot priložnost za prihodnje kompetentno delo v praksi
Izvleček:
Članek predstavlja primer izobraževanja na področju socialnega dela, v katerem je bil poudarek na refleksivnem praktičnem učenju kot pomoč študentkam in študentom za kompetentno delo v praksi. V okviru akcijskega raziskovalnega projekta smo kot del praktičnega učenja razvili nove oblike mentorske podpore študentkam in študentom, ki so sodelovali z družinami s številnimi izzivi. V članku so predstavljeni izsledki kvalitativne analize refleksij mentorskih srečanj. Za analizo podatkov smo uporabili vsebinsko analizo. Ta je pokazala, da je treba praktično učenje oblikovati kot refleksivni dialog med mentoricami in mentorji ter študentkami in študenti. Študentke in študenti potrebujejo priložnosti za izmenjavo izkušenj in razvijanje znanja z drugimi študentkami in študenti v majhnih mentorskih skupinah. Kontinuirana in konkretna podpora, ki jo je mentorska skupina zagotavljala študentkam in študentom na praksi, jim je omogočila, da so se spopadli z občutki negotovosti, ki se pogosto pojavljajo v sodelovalnih procesih pomoči.

Ključne besede:mentorstvo, socialno delo, praktično učenje, refleksivni pristop

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj