Podrobno

Discrimination of children in vulnerable situations in education : the current state of affairs and strategies for overcoming it
ID Macura-Milovanović, Sunčica (Avtor), ID Peček, Mojca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (130,57 KB)
MD5: 706292C937DCDB931F78C054614BB3F5
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/2041 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This focus issue of the Center for Educational Policy Studies Journal is dedicated to children and young people living in vulnerable situations, those whose security, wellbeing and development are at risk due to the lack of care and protection from adults and the lack of access to essential services. Various groups of vulnerable children and young people often become victims of prejudice and discrimination, thus exasperating their already burdensome living circumstances. Discrimination is followed by dropout, marginalisation and social exclusion, resulting in the development, education and wellbeing of vulnerable groups being severely jeopardised.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:discrimination of children, vulnerable situations, editorial
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 7-12
Številčenje:Vol. 14, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-166775 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.647.82-053.6
ISSN pri članku:1855-9719
DOI:10.26529/cepsj.2041 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:222030595 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC-BY 4.0 je naveden na spletni strani revije (https://cepsj.si/index.php/cepsj/about). (Datum opombe: 24. 1. 2025)
Datum objave v RUL:24.01.2025
Število ogledov:390
Število prenosov:71
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diskriminacija, otroci, uvodnik

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj