Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Discrimination of children in vulnerable situations in education : the current state of affairs and strategies for overcoming it
ID
Macura-Milovanović, Sunčica
(
Avtor
),
ID
Peček, Mojca
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(130,57 KB)
MD5: 706292C937DCDB931F78C054614BB3F5
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/2041
Galerija slik
Izvleček
This focus issue of the Center for Educational Policy Studies Journal is dedicated to children and young people living in vulnerable situations, those whose security, wellbeing and development are at risk due to the lack of care and protection from adults and the lack of access to essential services. Various groups of vulnerable children and young people often become victims of prejudice and discrimination, thus exasperating their already burdensome living circumstances. Discrimination is followed by dropout, marginalisation and social exclusion, resulting in the development, education and wellbeing of vulnerable groups being severely jeopardised.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
discrimination of children
,
vulnerable situations
,
editorial
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 7-12
Številčenje:
Vol. 14, no. 4
PID:
20.500.12556/RUL-166775
UDK:
316.647.82-053.6
ISSN pri članku:
1855-9719
DOI:
10.26529/cepsj.2041
COBISS.SI-ID:
222030595
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC-BY 4.0 je naveden na spletni strani revije (
https://cepsj.si/index.php/cepsj/about
). (Datum opombe: 24. 1. 2025)
Datum objave v RUL:
24.01.2025
Število ogledov:
390
Število prenosov:
71
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
diskriminacija
,
otroci
,
uvodnik
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj