Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Automation of regression testing of mobile advertisements
ID
Špacapan, Matevž
(
Avtor
),
ID
Jaklič, Aleš
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,22 MB)
MD5: 6FCE28E32A456E3F3948B4B049A38589
Galerija slik
Izvleček
Product testing is essential for ensuring the desired level of quality. Still, it can be time-consuming, especially if we want to verify the functionality of existing features with every update, even if they haven't changed. Manual testing may still be a reasonable choice for smaller projects or those with few updates; otherwise, it is better to automate it. Automation testing is also a better choice when test steps don't change. In this master's thesis, we aim to propose and evaluate a system that will automate the regression testing of advertisements in mobile applications so that we do not need to access the advertiser's API, which is not available to us.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
mobile application
,
advertisement
,
machine learning
,
quality assurance
,
testing
,
automation
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/RUL-165310
COBISS.SI-ID:
218130435
Datum objave v RUL:
02.12.2024
Število ogledov:
128
Število prenosov:
228
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠPACAPAN, Matevž, 2024,
Automation of regression testing of mobile advertisements
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=165310
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Avtomatizacija regresijskega testiranja mobilnih oglasov
Izvleček:
Testiranje izdelkov je nujen proces za zagotavljanje želenega nivoja kakovosti, vendar je lahko precej zamuden, še posebej, če se z vsako posodobitvijo programa želi preveriti pravilno delovanje obstoječih funkcionalnosti, četudi le-te niso bile spremenjene. Za manjše projekte, ali pa takšne, ki nimajo veliko posodobitev, je ročno testiranje še lahko smiselno, sicer pa ga je bolje avtomatizirati. Avtomatizacija je smiselna tudi takrat, ko se postopek testiranja ne spreminja, t.j., da ostanejo koraki testiranja enaki. V tej magistrski nalogi bomo predlagali metodo, s katero avtomatiziramo postopek testiranja oglasov v mobilnih aplikacijah na takšen način, da ne potrebujemo dostopa do aplikacijskega programskega vmesnika ponudnika oglasov, saj nam ta ni na voljo.
Ključne besede:
mobilna aplikacija
,
oglas
,
strojno učenje
,
zagotavljanje kakovosti
,
testiranje
,
avtomatizacija
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Adam Bohorič pri Slovencih v 19. stoletju
Teorija zloženosti S -ov - skladenjsko-stilistični pripomoček?
Kranj v 16. in 17. stoletju
Vloga intelektualcev v družbi
Konceptualne prvine funkcijskostrukturalne slovnice
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Zgodovinskorazvojni pregled pojmovanja vrinjenega stavka (parenteze) v slovenističnem jezikoslovju
Knjižnojezikovna obdobja po Toporišiču
Cultural construction with Chinese characteristics
Pismenost ali Gramatika sa perve shole
Nazaj