Podrobno

Automation of regression testing of mobile advertisements
ID Špacapan, Matevž (Avtor), ID Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,22 MB)
MD5: 6FCE28E32A456E3F3948B4B049A38589

Izvleček
Product testing is essential for ensuring the desired level of quality. Still, it can be time-consuming, especially if we want to verify the functionality of existing features with every update, even if they haven't changed. Manual testing may still be a reasonable choice for smaller projects or those with few updates; otherwise, it is better to automate it. Automation testing is also a better choice when test steps don't change. In this master's thesis, we aim to propose and evaluate a system that will automate the regression testing of advertisements in mobile applications so that we do not need to access the advertiser's API, which is not available to us.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:mobile application, advertisement, machine learning, quality assurance, testing, automation
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-165310 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:218130435 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.12.2024
Število ogledov:130
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Avtomatizacija regresijskega testiranja mobilnih oglasov
Izvleček:
Testiranje izdelkov je nujen proces za zagotavljanje želenega nivoja kakovosti, vendar je lahko precej zamuden, še posebej, če se z vsako posodobitvijo programa želi preveriti pravilno delovanje obstoječih funkcionalnosti, četudi le-te niso bile spremenjene. Za manjše projekte, ali pa takšne, ki nimajo veliko posodobitev, je ročno testiranje še lahko smiselno, sicer pa ga je bolje avtomatizirati. Avtomatizacija je smiselna tudi takrat, ko se postopek testiranja ne spreminja, t.j., da ostanejo koraki testiranja enaki. V tej magistrski nalogi bomo predlagali metodo, s katero avtomatiziramo postopek testiranja oglasov v mobilnih aplikacijah na takšen način, da ne potrebujemo dostopa do aplikacijskega programskega vmesnika ponudnika oglasov, saj nam ta ni na voljo.

Ključne besede:mobilna aplikacija, oglas, strojno učenje, zagotavljanje kakovosti, testiranje, avtomatizacija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj