izpis_h1_title_alt

Ljubljana kot blagovna znamka : diplomsko delo
Rešek, Matija (Avtor), Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/resek4666.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, mesta, Ljubljana, blagovne znamke, trženje, turistična geografija, razvoj, vizija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[M. Rešek]
Št. strani:II, 45, 25 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20938214 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:847
Število prenosov:132
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, towns, Ljubljana, trademarks, marketing, tourist geography, development, vision

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj