izpis_h1_title_alt

Ljubljana kot blagovna znamka : diplomsko delo
ID Rešek, Matija (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/resek4666.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, mesta, Ljubljana, blagovne znamke, trženje, turistična geografija, razvoj, vizija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rešek]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 45, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-16429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20938214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2004
Število prenosov:247
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, towns, Ljubljana, trademarks, marketing, tourist geography, development, vision

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj