izpis_h1_title_alt

Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike : magistrsko delo
ID Terglav, Katja (Avtor), ID Kaše, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Konečnik Ruzzier, Maja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/terglav807-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, kadri, uporaba človeških zmogljivosti, komuniciranje, vodenje, strategija, blagovne znamke, image, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Terglav]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 83, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-16412 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:20922086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1017
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, personnel, human resource management, communications, leadership, strategy, trademarks, image, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj