izpis_h1_title_alt

Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike : magistrsko delo
Terglav, Katja (Avtor), Kaše, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Konečnik Ruzzier, Maja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/terglav807-B.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, kadri, uporaba človeških zmogljivosti, komuniciranje, vodenje, strategija, blagovne znamke, image, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[K. Terglav]
Št. strani:III, 83, 47 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:20922086 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:323
Število prenosov:91
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, personnel, human resource management, communications, leadership, strategy, trademarks, image, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj