Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Učni pristopi študentov Univerze v Ljubljani : zaključno raziskovalno poročilo (nelektorirana različica)
ID
Brudar, Ana
(
Avtor
),
ID
Gorše, Ajda
(
Avtor
),
ID
Jernejčič, Anja
(
Avtor
),
ID
Leskovec, Tinkara
(
Avtor
),
ID
Umek, Valentina
(
Avtor
),
ID
Vodnik, Ana
(
Avtor
),
ID
Žvar, Kaja
(
Avtor
),
ID
Žerak, Urška
(
Avtor
),
ID
Juriševič, Mojca
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(537,59 KB)
MD5: F560D95C2546C606FF18758B0D0231B7
Galerija slik
Izvleček
V nadaljevanju podajamo poročilo raziskave z naslovom »Učni pristopi študentov UL«, ki je bila opravljena pod okriljem Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani v sklopu dodatnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih študentov 1. in 2. stopnje in ukrepa RSF »Razvoj in izvedba pilotnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih« v študijskih letih 2022/2023 in 2023/2024.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učne strategije
,
izpitna tesnoba
,
učna motivacija
,
učna izkušnja
,
učna samopodoba
,
kognitivne strategije sprejemanja
,
umetna inteligenca
Vrsta gradiva:
Temeljna raziskava
Tipologija:
2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
UL, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2024
Št. strani:
61 str.
PID:
20.500.12556/RUL-163626
UDK:
378-057.875
COBISS.SI-ID:
210844419
Datum objave v RUL:
09.10.2024
Število ogledov:
131
Število prenosov:
25
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj