izpis_h1_title_alt

Učni pristopi študentov Univerze v Ljubljani : zaključno raziskovalno poročilo (nelektorirana različica)
ID Brudar, Ana (Avtor), ID Gorše, Ajda (Avtor), ID Jernejčič, Anja (Avtor), ID Leskovec, Tinkara (Avtor), ID Umek, Valentina (Avtor), ID Vodnik, Ana (Avtor), ID Žvar, Kaja (Avtor), ID Žerak, Urška (Avtor), ID Juriševič, Mojca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (537,59 KB)
MD5: F560D95C2546C606FF18758B0D0231B7

Izvleček
V nadaljevanju podajamo poročilo raziskave z naslovom »Učni pristopi študentov UL«, ki je bila opravljena pod okriljem Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani v sklopu dodatnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih študentov 1. in 2. stopnje in ukrepa RSF »Razvoj in izvedba pilotnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih« v študijskih letih 2022/2023 in 2023/2024.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učne strategije, izpitna tesnoba, učna motivacija, učna izkušnja, učna samopodoba, kognitivne strategije sprejemanja, umetna inteligenca
Vrsta gradiva:Temeljna raziskava
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:UL, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2024
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-163626 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378-057.875
COBISS.SI-ID:210844419 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2024
Število ogledov:131
Število prenosov:25
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj