Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Učni pristopi študentov Univerze v Ljubljani : zaključno raziskovalno poročilo (nelektorirana različica)
ID
Brudar, Ana
(
Author
),
ID
Gorše, Ajda
(
Author
),
ID
Jernejčič, Anja
(
Author
),
ID
Leskovec, Tinkara
(
Author
),
ID
Umek, Valentina
(
Author
),
ID
Vodnik, Ana
(
Author
),
ID
Žvar, Kaja
(
Author
),
ID
Žerak, Urška
(
Author
),
ID
Juriševič, Mojca
(
Author
)
PDF - Presentation file,
Download
(537,59 KB)
MD5: F560D95C2546C606FF18758B0D0231B7
Image galllery
Abstract
V nadaljevanju podajamo poročilo raziskave z naslovom »Učni pristopi študentov UL«, ki je bila opravljena pod okriljem Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani v sklopu dodatnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih študentov 1. in 2. stopnje in ukrepa RSF »Razvoj in izvedba pilotnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih« v študijskih letih 2022/2023 in 2023/2024.
Language:
Slovenian
Keywords:
učne strategije
,
izpitna tesnoba
,
učna motivacija
,
učna izkušnja
,
učna samopodoba
,
kognitivne strategije sprejemanja
,
umetna inteligenca
Work type:
Fundamental research
Typology:
2.12 - Final Research Report
Organization:
PEF - Faculty of Education
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
UL, Pedagoška fakulteta
Year:
2024
Number of pages:
61 str.
PID:
20.500.12556/RUL-163626
UDC:
378-057.875
COBISS.SI-ID:
210844419
Publication date in RUL:
09.10.2024
Views:
143
Downloads:
25
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back