izpis_h1_title_alt

Učni pristopi študentov Univerze v Ljubljani : zaključno raziskovalno poročilo (nelektorirana različica)
ID Brudar, Ana (Author), ID Gorše, Ajda (Author), ID Jernejčič, Anja (Author), ID Leskovec, Tinkara (Author), ID Umek, Valentina (Author), ID Vodnik, Ana (Author), ID Žvar, Kaja (Author), ID Žerak, Urška (Author), ID Juriševič, Mojca (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (537,59 KB)
MD5: F560D95C2546C606FF18758B0D0231B7

Abstract
V nadaljevanju podajamo poročilo raziskave z naslovom »Učni pristopi študentov UL«, ki je bila opravljena pod okriljem Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani v sklopu dodatnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih študentov 1. in 2. stopnje in ukrepa RSF »Razvoj in izvedba pilotnih aktivnosti za spodbujanje nadarjenih« v študijskih letih 2022/2023 in 2023/2024.

Language:Slovenian
Keywords:učne strategije, izpitna tesnoba, učna motivacija, učna izkušnja, učna samopodoba, kognitivne strategije sprejemanja, umetna inteligenca
Work type:Fundamental research
Typology:2.12 - Final Research Report
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:UL, Pedagoška fakulteta
Year:2024
Number of pages:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-163626 This link opens in a new window
UDC:378-057.875
COBISS.SI-ID:210844419 This link opens in a new window
Publication date in RUL:09.10.2024
Views:143
Downloads:25
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back