izpis_h1_title_alt

Analiza vpeljave in nadgradnje Dynamics 365 CRM v rešitev za podporo vseh ključnih procesov v IT podjetju : magistrsko delo
ID Kreslin, Robert (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jaklič, Jurij (Član komisije za zagovor), ID Manfreda, Anton (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,92 MB)
MD5: 414F5E05431D0C05322B55487266DB8F

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, odnosi s strankami, poslovni proces, projekti, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:R. Kreslin
Leto izida:2024
Št. strani:V, 71, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-163309 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:203500803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:25
Število prenosov:784
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the implementation and upgrade of Dynamics 365 CRM into a solution to support key processes at an IT company
Ključne besede:informatics, information technology, information systems, customer relationship, business process, projects, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj