izpis_h1_title_alt

Zvok je (ne)viden / Zvok je (ne)viden
ID Karlin, Ana (Avtor), ID Berlot Pompe, Uršula (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stupica, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Sedlaček, Sašo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (13,47 MB)
MD5: 144881F21152A2391D3F447115CA7C11

Izvleček
Namen magistrske naloge je raziskati vpliv oz. povezavo med zvokom in premikajočo risbo ali animacijo. Ker je zvok materialno neviden, hkrati pa izjemno emocionalen, si zastavljam vprašanje, ali ga lahko v animaciji uporabimo kot dodaten likovni element, ki vpliva na našo senzacijo videnega. Raziskala bom, kako zvok vpliva na premikajočo se risbo in do kolikšne mere lahko v naši percepciji ustvari ali skrije informacije ter hkrati obratno – kako vizualno vpliva na percepcijo zvoka. Raziskala bom povezave med zvočnim in vidnim skozi umetniške in oblikovalske projekte ter analizirala primere dobre prakse. Prav tako bom raziskala, kako kombinacija teh dveh čutov vpliva na našo percepcijo avdiovizualnega dela. V praktičnem delu bom tematiko raziskovala s kombiniranjem in interakcijo vizualnega in zvočnega. S tem bom poskusila iskati nove vsebine, situacije ali naracijo, iz katerih nastane končni izdelek.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije animacija zvok oblikovanje zvoka psihoakustika sinestezija liminalnost animirani zvok vizualna glasba magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-162480 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.09.2024
Število ogledov:45
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sound is (in)visible / Sound is (in)visible
Izvleček:
The aim of this master's thesis is to explore the connection between sound and moving illustration or animation. Sound, though materially invisible, is profoundly emotional, raising the question of whether it can be used in animation as an additional visual element influencing our perception. I will investigate how sound affects moving drawings and to what extent it can create or obscure information in our perception. Conversely, I will examine how visual elements affect the perception of sound. This research will delve into the connections between auditory and visual components through artistic projects, analyzing best practices. Additionally, I will explore how combining these senses impacts our perception of audiovisual works. The practical part will involve combining visual and auditory elements to discover new content, situations, or narratives, culminating in a final product.

Ključne besede:visual communication animation sound sound design psychoacoustics synesthesia liminality animated sound visual music MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj