izpis_h1_title_alt

Examining the potential of brand extensions vs. new brands in the video game industry : undergraduate thesis
ID Toplišek, Žan (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/toplisek1167.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:zabavna industrija, trženje, prodaja, blagovne znamke, novi proizvodi, razvoj, strategija, raziskave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Toplišek]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 55, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-16245 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20704998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1451
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:entertainment industry, marketing, sales, trademarks, new products, development, strategy, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj