izpis_h1_title_alt

Optimizacija uporabniške izkušnje mobilnega bančništva
ID Ovnik, Nejc (Avtor), ID Miklavc, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (16,44 MB)

Izvleček
V diplomskem delu se osredotočim na celostno preoblikovanje in optimizacijo mobilne aplikacije NLB Klik. V analitičnem delu najprej predstavim osnove mobilnega bančništva ter podrobneje opredelim uporabniško izkušnjo (UX) in uporabniški vmesnik (UI). Na podlagi obsežnih kvantitativnih in kvalitativnih raziskav identificiram ključne težave, s katerimi se srečujejo uporabniki. Ugotovitve teh raziskav služijo kot temelj za celovito prenovo aplikacije, z glavnim ciljem izboljšanja njene funkcionalnosti, uporabnosti in uporabniške izkušnje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:industrijsko oblikovanje, mobilno bančništvo, uporabniška izkušnja, zakoni uporabniške izkušnje, uporabniški vmesnik, NLB Klik, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2024
Datum objave v RUL:18.09.2024
Število ogledov:3
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Optimisation of the mobile banking user experience
Izvleček:
The focus of my thesis is on the holistic redesign and optimisation of the NLB Klik mobile application. In the analytical phase, I present the basics of mobile banking, and present the user experience and user interface in detail. Based on quantitative and qualitative research, I identify the most highlighted problems faced by users. These are used as a guide for a thorough redesign of the application, with the aim of improving its functionality, usability and user experience.

Ključne besede:industrial design, mobile banking, user experience, laws of user experience, user interface, NLB Klik, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj