izpis_h1_title_alt

VARNOST ČOLNA NA MORJU
ID Uršič, Miha (Avtor), ID Vidmar, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,22 MB)
MD5: 8F2F16763E0F35250C0A6107CC2FD2F4

Izvleček
Obravnavano temo v magistrski nalogi sem se lotil predvsem z namenom izboljšanja varnosti na morju. Ukvarjal sem se s predavanji za pridobitev naziva voditelja čolna in kasneje skupaj s poslovnim partnerjem tudi začeli z izvajanjem praktičnega dela usposabljanja na morju. Opazili smo trend naraščanja povpraševanja za praktični del usposabljanja in želeli to urediti na državnem nivoju. Žal, vsak poizkus uvedbe obveznega praktičnega tečaja je propadel. Vzrokov je bilo več. Glavni vzrok je "majhno" število nesreč. Vsekakor je vsaka nesreča odveč. V magistrski nalogi sem primerjal pridobitev državnih in mednarodnih pooblastil za upravljanje s plovilom do 24 metrov. Največja razlika je praktični del in preizkus praktičnega dela. V zaključku pridem do že prej omenjene ugotovitve, da je "premalo" nesreč in da praktičnega dela v takšnem obsegu kot na Hrvaškem in v Italiji še dalj časa ne bo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Varnost čolna na morju. Pridobitev naziva voditelja čolna v Sloveniji in smiselnost uvedbe praktičnega dela za pridobitev naziva voditelja čolna.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FPP - Fakulteta za pomorstvo in promet
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161335 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.09.2024
Število ogledov:152
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BOAT SAFETY AT SEA
Izvleček:
In my master's thesis, I primarily addressed the topic with the goal of improving safety at sea. I focused on the lectures for obtaining the title of boat leader and later, together with my business partner, began implementing the practical part of the training at sea. We noticed a growing trend in the demand for the practical part of the training and aimed to formalize this at the national level. Unfortunately, every attempt to introduce a mandatory practical course has failed. There were several reasons for this, with the main one being the "low" number of accidents. Nevertheless, every accident is one too many. In my thesis, I compared the acquisition of national and international licenses for operating vessels up to 24 meters. The biggest difference is the practical component and the test of practical skills. In conclusion, I arrive at the previously mentioned finding that there are "too few" accidents and that a practical component at the level seen in Croatia and Italy is unlikely to be introduced anytime soon.

Ključne besede:Boat safety at sea. Obtaining the title of boat leader in Slovenia and the relevance of introducing a practical component for obtaining the title of boat leader.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj