izpis_h1_title_alt

Preučevanje nakupnega vedenja slovenskih potrošnikov bivalnega pohištva : diplomsko delo (visokošolski strokovni študij)
Skarlovnik, Tomaž (Avtor), Tratnik, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Hrovatin, Jasna (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/vs_skarlovnik_tomaz.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pohištvo za opremo dnevnih prostorov ima poseben pomen. Poleg funkcionalnih lastnosti ima tudi statusni pomen. Zanimalo nas je, kateri faktorji so najbolj odločilni pri izbiri. Z anketo smo ugotovili, da so najpomembnejši: design, cena, poprodajne storitve in zaupanje v prodajalca oz. salon ter proizvajalca. Ocenili smo tudi, da so kupci pripravljeni premalo finančno vlagati v tako pomembno stvar kot je bivalno pohištvo; zamenjamo ga šele, ko je dotrajano.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, lesni proizvodi, pohištvo, dnevne sobe, nakupne navade, kupec, potencialni kupec
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[T. Skarlovnik]
Št. strani:VIII, 42 f., [5 f. pril.]
Kraj:Ljubljana
UDK:684.45:339.13
COBISS.SI-ID:1461897 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:745
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Furniture for the decoration of living quarters has special meaning. Along the functional properties it also has a meaning as a status symbol. We were interested in factors most decisive in selecting furniture. By public survey we have discovered that the most decisive factors are: design, price, after market services, and trust in the salesman-salon, so as the company producing the piece. We found out that customers are not prepared to make the financial investments in a subject of such relevance as living furniture, and are only prepared to replace it when it is at the very end of its life span.

Ključne besede:marketing, wooden products, furniture, living room, buyer, potential buyer, buying habits

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj