izpis_h1_title_alt

Preučevanje nakupnega vedenja slovenskih potrošnikov bivalnega pohištva : diplomsko delo (visokošolski strokovni študij)
ID Skarlovnik, Tomaž (Avtor), ID Tratnik, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hrovatin, Jasna (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (418,53 KB)
MD5: 40DB331722DBC35976C48BC8266FF6F5
PID: 20.500.12556/rul/3b13418d-4220-4455-8d07-f1a5b560a6ed

Izvleček
Pohištvo za opremo dnevnih prostorov ima poseben pomen. Poleg funkcionalnih lastnosti ima tudi statusni pomen. Zanimalo nas je, kateri faktorji so najbolj odločilni pri izbiri. Z anketo smo ugotovili, da so najpomembnejši: design, cena, poprodajne storitve in zaupanje v prodajalca oz. salon ter proizvajalca. Ocenili smo tudi, da so kupci pripravljeni premalo finančno vlagati v tako pomembno stvar kot je bivalno pohištvo; zamenjamo ga šele, ko je dotrajano.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, lesni proizvodi, pohištvo, dnevne sobe, nakupne navade, kupec, potencialni kupec
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Skarlovnik]
Leto izida:2006
Št. strani:VIII, 42 f., [5 f. pril.]
PID:20.500.12556/RUL-161 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:684.45:339.13
COBISS.SI-ID:1461897 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2107
Število prenosov:371
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Study of shopping behaviour of Slovenian living furniture consumers : graduation thesis (higher professional studies)
Izvleček:
Furniture for the decoration of living quarters has special meaning. Along the functional properties it also has a meaning as a status symbol. We were interested in factors most decisive in selecting furniture. By public survey we have discovered that the most decisive factors are: design, price, after market services, and trust in the salesman-salon, so as the company producing the piece. We found out that customers are not prepared to make the financial investments in a subject of such relevance as living furniture, and are only prepared to replace it when it is at the very end of its life span.

Ključne besede:marketing, wooden products, furniture, living room, buyer, potential buyer, buying habits

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj