izpis_h1_title_alt

Oblikovanje pohištva za različne stanovanjske tipe ljudi : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
ID Kočar, Neža (Avtor), ID Hrovatin, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Matičič, Nada (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,52 MB)
MD5: D276DD8F652E228DD3F34BFCFA543939

Izvleček
Konkurenca na trgu je v pohištveni industriji vedno večja. Uspešna podjetja se od neuspešnih razlikujejo po poznavanju potreb ciljnih kupcev in lastnih zmožnosti podjetja. Zgodba predstavlja pomembno vlogo pri prodaji izdelka. Rolf Jensen ugotavlja, da bodo prodorni liderji na tržišču postali tisti, ki bodo dobri pripovedniki "story tellers", šele potem dobri menedžerji. Treba je poznati psihologijo človeških odločitev, na kaj se odziva, kaj je razlog za nakup. Namen notranjega oblikovanja je prilagajanje človekovim potrebam in zahtevam ter usklajevanje z danimi možnostmi prostora. Predstavljamo vpogled bistvenih vplivov, ki kupca pritegnejo v nakup, ter analizo stanovanjskih profilov med različno starostno populacijo. Ljudje ne poznajo oziroma niso dovolj osveščeni o samem vplivu različnih dejavnikov, ki jih vsakodnevno obkrožajo v prostoru. Ugotovljamo, da večina ljudi živi v prostoru, katerega bi raje spremenila. Okrožajo jih barve in vzorci, katerih vpliva ne poznajo. Tudi denar ne vpliva na nakupno odločitev, če je izdelek kupcu všeč. Stanovanjski profili so med različno starostno populacijo anketianih oseb zastopani v približno enakih odstotkih, brez večjih odstopanj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:stanovanjski profili, barve, vzorci, ornamenti, notranje oblikovanje, housing profiles, colours, patterns, interior design
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Kočar
Leto izida:2011
Št. strani:X, 51 f., [7] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-159185 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:747:643
COBISS.SI-ID:1903753 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.07.2024
Število ogledov:237
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing furniture for different housing types of people : graduation thesis - higher professional studies
Izvleček:
Competition on the furniture industry market is ever increasing. Successful companies differ from unsuccessful ones in their understanding of the needs of target customers, and of the capabilities of the company itself. A story plays an important part in selling a product. Rolf Jensen establishes that only those, who will be good "story tellers" first and good managers second, shall become penetrating market leaders. It is necessary to understand the psychology of human decisions, like what we respond to, and what the reason for purchase is. We need to understand the factors of human response stimulation, such as colour, shape and patterns. Interior design is far from simply placing objects in a room; it is perfecting human desires according to possibilities given by the room. The thesis presents an insight into crucial influences persuading a buyer to buy, and an analysis of housing profiles in an age-diverse population. It is determined that people do not know or are not informed enough on the influence of different factors, engulfing them on a daily basis. Among other things, the research determines that most people live in an environment, which they would like to change, that they are surrounded by colours and patterns having unknown effects to them. Money plays no part in the decision to purchase, if the buyer likes the product, and that housing profiles in an age-diverse population are presented in approximately the same percentages, with no major discrepancies.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj