izpis_h1_title_alt

Ustvarjalni in poustvarjalni elementi sodobne glasbe za učence nižjih glasbenih šol in avtorska skladba Vezi : magistrska naloga
ID Popit, Melani (Avtor), ID Pompe, Urška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Loy, Steven (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (11,16 MB)
MD5: 2218C4FE20F30C5C54B9116296C46054

Izvleček
Magistrsko delo obravnava dejavnosti in vsebine za učence nižjih glasbenih šol, ki so namenjene učenju o elementih sodobne glasbe ter sodobne glasbene literature. Učni načrti za predmete javnih glasbenih šol in Glasbenega centra Edgar Willems so zapisani tako, da učiteljem ponujajo dovolj kreativne svobode za vključevanje sodobne glasbene literature in elemente sodobne glasbe. Nekatere dejavnosti so že povezane z elementi sodobne glasbe in jih učitelji samo še osmislijo. Skozi analizo avtorske skladbe Vezi se opazijo elementi sodobne glasbe, s katerimi se spoznajo učenci, ki skladbo izvajajo. Prav tako je prikazano ozadje didaktičnih vsebin, ki so temeljni gradniki skladbe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sodobna glasba, nižje glasbene šole, Willems metoda, avtorske skladbe, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:AG - Akademija za glasbo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Popit
Leto izida:2024
Št. strani:82 str.
PID:20.500.12556/RUL-159002 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:781
COBISS.SI-ID:198832899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.06.2024
Število ogledov:29
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creative and recreative elements of modern music for students of junior music schools and the author's composition of Vezi
Izvleček:
This master thesis presents activities and content for junior music students aimed at teaching the elements of contemporary music and contemporary music literature. The curricula for the subjects of the public music schools and the Edgar Willems Music Centre are written in such a way as to give teachers enough creative freedom to incorporate contemporary music literature. Some activities are already linked to elements of contemporary music and are only made more meaningful by the teachers. Through the analysis of the original composition Bonds, elements of contemporary music are observed and introduced to the pupils performing the piece. The background of the didactic contents that are the basic building blocks of the composition is also presented.

Ključne besede:contemporary music, primary music schools, Willems method

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj