izpis_h1_title_alt

Analiza konkurenčnosti trgovin s pohištvom z metodo navideznega nakupovanja : diplomsko delo - univerzitetni študij
ID Dimnik, Gregor (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kropivšek, Jože (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (415,38 KB)
MD5: 8C873B1B62169F74AF3E76826B6B6E20

Izvleček
V diplomskem delu smo z metodo navideznega nakupovanja analizirali konkurenčnost treh trgovin s pohištvom. Z začetno interakcijo med navideznimi kupci in okoljem trgovin smo ocenjevali zunanjost prodajnega prostora (dostop, zunanje označbe, vhod, urejenost izložbe), notranjost prodajnega prostora (čistoča, urejenost površin, različnost artiklov, označenost oddelkov, prehodi, osvetljenost, cene, različnost oblik plačila) in razstavljene artikle (pozicioniranje, pestrost, dopolnilna ponudba, preizkus, hitro informiranje). Z analizo ocen smo ugotovili, da imajo slovenske trgovine s pohištvom z vidika zunanje in notranje urejenosti ter razstavljenih artiklov še veliko rezerve v smislu povečanja svoje konkurenčnosti. Raziskava je pokazala, da je kakovost celovite ponudbe storitev odvisna tudi od ustrezne izbire, usposabljanja, motiviranja in nadziranja prodajnega osebja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržno komuniciranje, raziskave trga, kakovost storitev, trgovine s pohištvom
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:G. Dimnik
Leto izida:2016
Št. strani:VIII, 42 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-158762 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:684:339.137.2
COBISS.SI-ID:2632841 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.06.2024
Število ogledov:35
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Application research on the mystery shopping in stores with furniture : graduation thesis - university studies
Izvleček:
In his thesis work with virtual shopping method to analyze competitiveness of the three stores with furniture. With the initial interaction between the virtual and the environment we evaluated stores buyers outside of the sales area (access, external indications, entrance, window), the inside sales area (cleanliness, neatness of surfaces, the diversity of items indicated in sections, transitions, illumination, prices, the diversity of forms of payment) and exhibited items (positioning, the diversity, the supplement to the offer, test, quick information). An analysis of the estimates we have found that the Slovenian trade with furniture have in terms of external and internal soundness and exhibited items much of the increase in its competitiveness in terms of reserves. The survey showed that the quality of a comprehensive offer of services also depend on adequate selection, training, motivating and monitoring sales staff.

Ključne besede:marketing, market communication, market research, quality of service, furniture stores

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj