izpis_h1_title_alt

Benefits and challenges of marketing automation supporting online sales : evidence from a selected insurance company : master's thesis
ID Bizjak, Anja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bizjak5393-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, automation, optimizstion, efficiency, personalization, research, analysis, cases, insurance
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Bizjak
Leto izida:2024
Št. strani:II, 53, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-158381 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:194645251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:103
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prednosti in izzivi trženjske avtomatizacije za podporo spletni prodaji : primer izbrane zavarovalnice
Ključne besede:trženje, avtomatizacija, optimizacija, efektivnost, personalizacija, raziskave, analiza, primeri, zavarovalstvo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj