izpis_h1_title_alt

Obremenitev naravnega okolja s hrupom pri vožnji z motorjem : diplomsko delo - univerzitetni študij
ID Sinigoj, Jakob (Avtor), ID Potočnik, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,13 MB)
MD5: DFD77F9ED1F280B17F57C4EA24954B18
PID: 20.500.12556/rul/d04d909b-5ca4-4ffd-b3e6-f9c5791f0354

Izvleček
Danes zaznavamo porast voženj v gozdovih. Te povzročajo več vrst motenj naravnega okolja; ena od njih je hrup. V nalogi raziskovalce zanima, kolikšen hrup povzroča motorno kolo z vožnjo po gozdni cesti. Ugotavljajo, da jakost hrupa pod cesto upada od vira počasneje kot tista nad cesto, in da pri hitrejši vožnji jakost hrupa upada z razdaljo počasneje kot pri počasnejši. Razlik v upadanju jakosti hrupa z oddaljenostjo v različno gostih sestojih niso dokazali. Pri prosti vožnji, s kakršno se motoristi navadno vozijo po gozdu, znaša povprečna jakost hrupa na oddaljenosti 1 m 106 dB. Ta v primerjavi s hrupom okolja, ki znaša 41,5 dB, predstavlja zelo veliko motnjo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:hrup, motorno kolo, naravno okolje, gozdovi, rekreacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Sinigoj]
Leto izida:2009
Št. strani:IX, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-15820 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*907(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:2506406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1317
Število prenosov:596
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Lately, one can see an increase of driving in natural environment, in forests.This kind of driving causes quite a disturbance of natural environmentin many ways, noise being one of them. This thesis focuses on intensity of noise caused by a motorcycle driving along a forest road. Intensity of the noise is decreasing with motorcycle moving away from the place of taking the measures; they have proven two things - one is that intensity decreases more slowly when measuring below the road-line than when taking measures above the road-line, and the second fact is that intensity of noise decreases more rapidly when driving fast than when driving slowly. Different structure of a forest has no evident influence on the decrease of noise intensity in connection to the motorcycle driving away. The most common way of driving the motorcycle through the wood is a free ride, which has an average noise emission of 106 dB. Of course, there is also noise, that is always present in the natural environment and is actually produced by the environment itself, but it reaches merely 41.5 dB. Thus the noise caused by driving a motorcycle represents a huge disturbance in the natural environment.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj