izpis_h1_title_alt

Komuniciranje in motiviranje zaposlenih za vpeljavo nove prodajne strategije : raziskava na primeru slovenske zavarovalnice : skupinsko magistrsko delo
ID Dojčinovič, Danijela (Avtor), ID Ladan Gnidovec, Blanka (Avtor), ID Žnidaršič, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (912,45 KB)
MD5: 08A91E3A450E864E7AAA06EEEBB5DC8E

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, zavarovalstvo, novi proizvodi, prodaja, strategija, kadri, motiviranje, komuniciranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:D. Dojčinović, B. Ladan Gnidovec
Leto izida:2023
Št. strani:III, 90, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-155196 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:186011651 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:389
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Communication and motivation of employees for the introduction of a new sales strategy : the case of Slovenian insurance company
Ključne besede:Slovenia, insurance, new products, sales, strategy, personnel, motivation, communications

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj