izpis_h1_title_alt

Tragedijata vo obrazovniot proces na studentite
ID Petkovska, Nada (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (233,30 KB)
MD5: 4B200B98A2118C5FEA1445C245D0B3B2
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Makedonski jezik
Ključne besede:visokošolska didaktika, gledališče, tragedija, definicija tragedije, mimezis, katarza, katastrofa, dramska kompozicija, dramska situacije, dramska funkcija, aktantski model, interdisciplinarnost, interkulturnost, intermedialnost, antropologja
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 231-243
PID:20.500.12556/RUL-154537 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82-21:371.64/.69:378.147
COBISS.SI-ID:72060770 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.02.2024
Število ogledov:303
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Za izobraževanje študentov (na fakulteti za dramske umetnosti) je zelo pomembno poznavanje kanona tragedije kot najstarejše zvrsti dramske umetnosti. V času prevrednotenja klasičnih teorij in ob pojavu novih pogledov na dramsko umetnost (strukturalizem, semiologija, interdisciplinarnost, intermedijalnost, interkulturalnost, antropologija itn.) sem se v izobraževalnem procesu odločila uporabiti zelo učinkovit postopek Gustava Freitaga in aktantski model Anne Ubersfeld. Proces preučevanja tragedije se dopolnjuje z obiskom gledaliških predstav, pisanjem kritik in esejev, z diskusijami ter s prevodi najnovejših študij o tragediji. Tako se študentom omogoča vsestranski pogled na visoke moralne in estetske vrednote tragedije.

Ključne besede:TITLE:For students at the faculty of dramatic arts knowledge of the canon of tragedies as the oldest type of drama is crucial. At a time of re-evaluation of classical theories and the appearance of new ways of looking at dramatic art (structuralism, semiology, interdisciplinarity, intermediality, interculturality, anthropology etc.) I have decided to make use in the teaching process of the very effective procedure of Gustav Freitag and the actantial model of Anna Ubersfeld. The process of learning about tragedy is supported by visits to theatre performances, the writing of reviews and essays, discussions and the translating of the latest studies on tragedy. In this way the students obtain a well-rounded view of the elevated moral and aesthetic values of tragedy./KEYWORDS:university didactics, theater, tragedy, definition of tragedy, mimesis, catharsis, catastrophy, composition of drama, dramatic situation, dramatic function, actantial model, interdisciplinarity, interculturality, intermediality, anthropology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj