Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Računalniška miselna igra v navidezni resničnosti v rehabilitaciji
ID
Bogataj, Marjan
(
Avtor
),
ID
Guna, Jože
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Cikajlo, Imre
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(32,66 MB)
MD5: 8A853D1E0B667DD42F37CB34E3C75020
Galerija slik
Izvleček
Tehnologija navidezne resničnosti je trenutno v uporabi pretežno na področju videoiger, a to še ne pomeni, da bo v prihodnosti omejena zgolj na to področje. V magistrskem delu preučujemo ali ta nova tehnologija, ki je znana po visoki stopnji poglobljenosti v izkušnjo, lahko prispeva k povečanju pozitivne izkušnje in motivacije pri reševanju miselne igre, ki bi bila lahko uporabljena kot komplementarna metoda pri rehabilitaciji oseb po možganski kapi. S pomočjo programa Unity smo razvili miselno igro v navidezni resničnosti, katere cilj je sestaviti sestavljanke naraščajoče težavnosti. Izvedli smo uporabniško študijo, v kateri smo primerjali uporabniško izkušnjo med razvito igro v navidezni resničnosti in njeno fizično različico. Ugotovitve kažejo, da tehnologija VR omogoča visoko potopitveno izkušnjo, ki bi jo lahko uporabili tudi na področju zdravstva, a je za natančno vrednotenje potrebnih več raziskav.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
navidezna resničnost
,
zdravstvo
,
možganska kap
,
rehabilitacija
,
diagnostika
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/RUL-154472
COBISS.SI-ID:
187310339
Datum objave v RUL:
16.02.2024
Število ogledov:
746
Število prenosov:
128
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOGATAJ, Marjan, 2024,
Računalniška miselna igra v navidezni resničnosti v rehabilitaciji
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 19 februar 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=154472
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Computer cognitive exergame in virtual reality for rehabilitation
Izvleček:
Virtual reality technology is currently predominantly used in the field of video games, but that does not necessarily mean it will be limited to this domain in the future. In the master's thesis, we investigate whether this new technology, known for its high level of immersion, can contribute to increased positive experiences and motivation in solving mental games. This approach could be utilized as a complementary method in the rehabilitation of individuals after a stroke. Using the Unity program, a mental game was developed in virtual reality with the goal of assembling puzzles of increasing difficulty. A user study was conducted, comparing the user experience and various side effects of interacting with the VR game in comparison to the experience and side effects of assembling a physical puzzle. Findings indicate that VR technology provides a highly immersive experience, which could also be leveraged in the healthcare domain, although further research is needed for precise evaluation.
Ključne besede:
virtual reality
,
healthcare
,
brain stroke
,
rehabilitation
,
diagnostics
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj