izpis_h1_title_alt

Računalniška miselna igra v navidezni resničnosti v rehabilitaciji
ID Bogataj, Marjan (Avtor), ID Guna, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Cikajlo, Imre (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (32,66 MB)
MD5: 8A853D1E0B667DD42F37CB34E3C75020

Izvleček
Tehnologija navidezne resničnosti je trenutno v uporabi pretežno na področju videoiger, a to še ne pomeni, da bo v prihodnosti omejena zgolj na to področje. V magistrskem delu preučujemo ali ta nova tehnologija, ki je znana po visoki stopnji poglobljenosti v izkušnjo, lahko prispeva k povečanju pozitivne izkušnje in motivacije pri reševanju miselne igre, ki bi bila lahko uporabljena kot komplementarna metoda pri rehabilitaciji oseb po možganski kapi. S pomočjo programa Unity smo razvili miselno igro v navidezni resničnosti, katere cilj je sestaviti sestavljanke naraščajoče težavnosti. Izvedli smo uporabniško študijo, v kateri smo primerjali uporabniško izkušnjo med razvito igro v navidezni resničnosti in njeno fizično različico. Ugotovitve kažejo, da tehnologija VR omogoča visoko potopitveno izkušnjo, ki bi jo lahko uporabili tudi na področju zdravstva, a je za natančno vrednotenje potrebnih več raziskav.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:navidezna resničnost, zdravstvo, možganska kap, rehabilitacija, diagnostika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-154472 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:187310339 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.02.2024
Število ogledov:174
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Computer cognitive exergame in virtual reality for rehabilitation
Izvleček:
Virtual reality technology is currently predominantly used in the field of video games, but that does not necessarily mean it will be limited to this domain in the future. In the master's thesis, we investigate whether this new technology, known for its high level of immersion, can contribute to increased positive experiences and motivation in solving mental games. This approach could be utilized as a complementary method in the rehabilitation of individuals after a stroke. Using the Unity program, a mental game was developed in virtual reality with the goal of assembling puzzles of increasing difficulty. A user study was conducted, comparing the user experience and various side effects of interacting with the VR game in comparison to the experience and side effects of assembling a physical puzzle. Findings indicate that VR technology provides a highly immersive experience, which could also be leveraged in the healthcare domain, although further research is needed for precise evaluation.

Ključne besede:virtual reality, healthcare, brain stroke, rehabilitation, diagnostics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj