izpis_h1_title_alt

Branje kanona
ID Sobočan, Ana Marija (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (109,61 KB)
MD5: 81042207766D4C811E96D53C0CECDCB3
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek skuša skozi prizmo vprašanj, ki jih je prva izpostavila feministična literarna kritika, predstaviti nekatere premisleke glede sestave kurikuluma pri pouku književnosti in obravnave književnih del v srednješolskih berilih. Razpravlja o pomenu književnega pouka ne le v posredovanju literarnovednih znanj, ampak tudi v vplivu na oblikovanje (spolnih) identitet in pogledov na družbeno realnost. Oriše predloge za uravnoteženejšo (književno) edukacijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:feministična literarna kritika, kurikulum pouka književnosti, literarno izobraževanje, kanon
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 99-112
PID:20.500.12556/RUL-154432 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.51.016:82.028.3
COBISS.SI-ID:3059301 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.02.2024
Število ogledov:202
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article presents certain re-evaluations of the literary curriculum and the use of literature excerpts in secondary education through the prism of ideas first stressed by feminist literary criticism. It debates the significance of literary education not only in transferring literary theory, but also its influence on the construction of (gender) identities and world-views. It sketches premises for a more unbiased (literary) education.

Ključne besede:canon, feminist literary criticism, literary curriculum, literary education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj