izpis_h1_title_alt

Vloga spolnih identitet pri razvijanju literarne kompetence
ID Mihurko, Katja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (72,05 KB)
MD5: A56B2014EBC8518E0FCAA6990B338B92
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prvem delu prispevka so prikazani znanstveni prispevki o vlogi spolnih identitet pri recepciji literarnega besedila. Sodobne teorije, ki so se razvile na področju študij spolov, vse bolj poudarjajo, da je eden izmed pomembnih dejavnikov v doživljanju književnega besedila tudi spolna identiteta. V drugem delu prispevka so podana izhodišča za razmislek o tem, ali je mogoče dejstvo, ki ga potrjujejo tudi izsledki empiričnih raziskav, da deklice berejo več kot dečki, preseči z implementacijo spoznanj s področja študij spolov (glede recepcije literarnih besedil) v izobraževalni proces.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:literarna kompetenca, študije spolov, recepcijska estetika, uporna bralka
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 91-97
PID:20.500.12556/RUL-154431 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028.02:159.922.1
COBISS.SI-ID:1024251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.02.2024
Število ogledov:501
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The first part of the paper presents ideas relating to the role played by gender or sexual identities in the reception of literary texts. Contemporary gender studies increasingly emphasises the importance of sexual identity in the reception of literary texts. The second part offers a theoretical basis for reflection on whether the empirically supported fact that girls read more than boys can be overcome by the implementation within the teaching process of findings in gender studies relating to the reception of literary texts.

Ključne besede:literary competence, gender studies, aesthetics of reception, resisting reader

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj