izpis_h1_title_alt

Vloga spolnih identitet pri razvijanju literarne kompetence
ID Mihurko Poniž, Katja (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (72,05 KB)
MD5: A56B2014EBC8518E0FCAA6990B338B92
URLURL - Source URL, Visit https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ This link opens in a new window

Abstract
V prvem delu prispevka so prikazani znanstveni prispevki o vlogi spolnih identitet pri recepciji literarnega besedila. Sodobne teorije, ki so se razvile na področju študij spolov, vse bolj poudarjajo, da je eden izmed pomembnih dejavnikov v doživljanju književnega besedila tudi spolna identiteta. V drugem delu prispevka so podana izhodišča za razmislek o tem, ali je mogoče dejstvo, ki ga potrjujejo tudi izsledki empiričnih raziskav, da deklice berejo več kot dečki, preseči z implementacijo spoznanj s področja študij spolov (glede recepcije literarnih besedil) v izobraževalni proces.

Language:Slovenian
Keywords:literarna kompetenca, študije spolov, recepcijska estetika, uporna bralka
Typology:1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2008
Number of pages:Str. 91-97
PID:20.500.12556/RUL-154431 This link opens in a new window
UDC:028.02:159.922.1
COBISS.SI-ID:1024251 This link opens in a new window
Publication date in RUL:14.02.2024
Views:132
Downloads:8
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a monograph

Title:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Editors:Boža Krakar-Vogel
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Year:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 This link opens in a new window
Collection title:Obdobja
Collection numbering:25
Collection ISSN:1408-211X

Secondary language

Language:English
Abstract:
The first part of the paper presents ideas relating to the role played by gender or sexual identities in the reception of literary texts. Contemporary gender studies increasingly emphasises the importance of sexual identity in the reception of literary texts. The second part offers a theoretical basis for reflection on whether the empirically supported fact that girls read more than boys can be overcome by the implementation within the teaching process of findings in gender studies relating to the reception of literary texts.

Keywords:literary competence, gender studies, aesthetics of reception, resisting reader

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back