izpis_h1_title_alt

An analysis of the role of branding in a non-profit organization : the case of San Diego comic con : master's thesis
ID Čuček Meršol, Kris (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cucek_mersol5111-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, non-profit organizations, brands, development, marketing strategy, competitivity, case study, culture, art
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Čuček Meršol]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 72, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-153772 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:167289091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:432
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza vloge blagovnih znamk v neprofitnih organizacijah : primer konvencije San Diego comic con
Ključne besede:trženje, neprofitne organizacije, blagovne znamke, razvoj, strategija trženja, konkurenčnost, študija primera, kultura, umetnost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj