izpis_h1_title_alt

IMC in European football for tourism organizations : brand awareness and consumption behaviour : masters's thesis
ID Lapoirie, Clara (Avtor), ID Gartner, William C. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lapoirie4758-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, sports, marketing, blands, sponsorship, consumer, consumer behavoiur, analysis, trends
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[C. Lapoirie]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 104, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-153763 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:164045827 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:783
Število prenosov:21
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, šport, trženje, blagovne znamke, sponzorstvo, potrošnik, vedenje potrošnikov, analiza, trendi

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj