izpis_h1_title_alt

Professionalizing emotions as reflective engagement in emerging forms of journalism
ID Pajnik, Mojca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,33 MB)
MD5: 42478894E1FAD1B3936FF79F5B9CD1D2
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1461670X.2023.2289920 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The argument for this article rests on exploring the significance of emotions and emotion-related forms of journalism that have historically been dismissed as improper reporting and flawed journalism. So far the emerging research on emotionality in the media, marking the so-called "affective turn" in communications, has mostly analysed emotional media performance in relation to its influences on the public. This article complements the existing research by exploring journalists’ own views and narrations on emotions with the aim of unravelling emotionality as a vital emerging journalistic practice in a hybrid media environment. Results of semi-structured interviews with journalists in Slovenia, where the media developed at the cross-roads of fierce commercialization and political instrumentalization, show how they craft emotionality as professional journalistic conduct, articulating emotions as "special effects" with potential for motivation and engagement, but also revealing criticism in using emotions when their only purpose is to boost a commercial interest, thus feeding the attention economy model of media development.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:emotions, objectivity, journalism, professionalism, attention economy, Slovenia
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 181-198
Številčenje:Vol. 25, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-153179 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.942:070(497.4)
ISSN pri članku:1461-670X
DOI:10.1080/1461670X.2023.2289920 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:177478403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2023
Število ogledov:647
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journalism studies
Založnik:Taylor & Francis
ISSN:1461-670X
COBISS.SI-ID:22352989 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:čustva, objektivno poročanje, novinarstvo, Slovenija

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-50172
Naslov:Afektivni mediji: transformacije javnega komuniciranja

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0413
Naslov:Enakost in človekove pravice v dobi globalnega vladovanja

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:NORFACE
Številka projekta:462-19-080

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj