Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Professionalizing emotions as reflective engagement in emerging forms of journalism
ID
Pajnik, Mojca
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,33 MB)
MD5: 42478894E1FAD1B3936FF79F5B9CD1D2
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1461670X.2023.2289920
Galerija slik
Izvleček
The argument for this article rests on exploring the significance of emotions and emotion-related forms of journalism that have historically been dismissed as improper reporting and flawed journalism. So far the emerging research on emotionality in the media, marking the so-called "affective turn" in communications, has mostly analysed emotional media performance in relation to its influences on the public. This article complements the existing research by exploring journalists’ own views and narrations on emotions with the aim of unravelling emotionality as a vital emerging journalistic practice in a hybrid media environment. Results of semi-structured interviews with journalists in Slovenia, where the media developed at the cross-roads of fierce commercialization and political instrumentalization, show how they craft emotionality as professional journalistic conduct, articulating emotions as "special effects" with potential for motivation and engagement, but also revealing criticism in using emotions when their only purpose is to boost a commercial interest, thus feeding the attention economy model of media development.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
emotions
,
objectivity
,
journalism
,
professionalism
,
attention economy
,
Slovenia
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 181-198
Številčenje:
Vol. 25, no. 2
PID:
20.500.12556/RUL-153179
UDK:
159.942:070(497.4)
ISSN pri članku:
1461-670X
DOI:
10.1080/1461670X.2023.2289920
COBISS.SI-ID:
177478403
Datum objave v RUL:
20.12.2023
Število ogledov:
651
Število prenosov:
47
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journalism studies
Založnik:
Taylor & Francis
ISSN:
1461-670X
COBISS.SI-ID:
22352989
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
čustva
,
objektivno poročanje
,
novinarstvo
,
Slovenija
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-50172
Naslov:
Afektivni mediji: transformacije javnega komuniciranja
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0413
Naslov:
Enakost in človekove pravice v dobi globalnega vladovanja
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:
NORFACE
Številka projekta:
462-19-080
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj