V članku proučujeva, kako krajina družbenih omrežij že pomembno spreminja proces iskanja zaposlitve. Cilj raziskave je bil oceniti stališča do iskanja zaposlitve preko družbenih medijev s posebnim poudarkom na študentih in študentkah, ki obiskujejo Ekonomsko fakulteto Univerze v Prištini. Ugotovitve kažejo, da je samozaznana raven aktivnosti na družbenih medijih povezana s časom, preživetim na družbenih omrežjih, in da družbene medije bolj verjetno uporabljajo nezaposleni kot zaposleni posamezniki in posameznice. Rezultati kažejo, da so bili najbolj priljubljeni načini iskanja zaposlitve družbena omrežja in zaposlitveni spletni portali. Omembe vredna ugotovitev je, da celo posamezniki in posameznice, ki ne uporabljajo družbenih omrežij, priznavajo pomen vzdrževanja poklicnega profila na družbenih medijih med iskanjem zaposlitve. Iz ugotovitev raziskave izhajajo implikacije tako za iskalce in iskalke zaposlitve kot za delodajalce, saj izpostavljajo pomen uporabe družbenih medijev za iskanje zaposlitve, iz česar izhaja nujnost strateških investicij v spletne platforme, uporabnikom prilagojene podporne programe, ki delujejo preko teh platform, povečane digitalne pismenosti in nenehnega raziskovanja za namen prilagodive politik in odzivov razvijajočim se trendom družbenih medijev med iskalci in iskalkami zaposlitve.
|