izpis_h1_title_alt

Attitudes of economics students to searching for jobs through social media : the case of Kosovo
ID Sherifi, Zana (Avtor), ID Nikoçeviq-Kurti, Elmedina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,02 MB)
MD5: 6D937D485C666851BC92FA7ED2DB5B53

Izvleček
The article examines how the landscape of social networks has significantly transformed the job search process. The objective of the study was to evaluate attitudes to searching for a job on social media with a focus on students attending the Faculty of Economics, University of Prishtina. The findings indicate that selfperceived level of social media activity is associated with time spent on social networks, and that unemployed individuals are more likely than those with jobs to use social media. The results show the most popular methods used for job searching were social media networks and online job portals. A noteworthy finding is that even individuals who do not use social networks recognise the importance of maintaining a professional profile on social media when it comes to searching for work. The study’s findings hold implications for both job seekers and employers by highlighting the importance of using social media while searching for a job, necessitating strategic investments in online platforms, customised support programmes harnessing these platforms, enhanced digital literacy, and continuous research to adapt policies in response to evolving social media trends among job seekers.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:social media, job searching, recruitment, digitalisation, job searching, recruitment, digitalisation
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 532–547, 573
Številčenje:Letn. 60, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-152396 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:[316.644:331.535:077.5]:[378-052:33]
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.60.3.532 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:171278339 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2023
Število ogledov:173
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Stališča študentov ekonomije do iskanja zaposlitve preko družbenih medijev
Izvleček:
V članku proučujeva, kako krajina družbenih omrežij že pomembno spreminja proces iskanja zaposlitve. Cilj raziskave je bil oceniti stališča do iskanja zaposlitve preko družbenih medijev s posebnim poudarkom na študentih in študentkah, ki obiskujejo Ekonomsko fakulteto Univerze v Prištini. Ugotovitve kažejo, da je samozaznana raven aktivnosti na družbenih medijih povezana s časom, preživetim na družbenih omrežjih, in da družbene medije bolj verjetno uporabljajo nezaposleni kot zaposleni posamezniki in posameznice. Rezultati kažejo, da so bili najbolj priljubljeni načini iskanja zaposlitve družbena omrežja in zaposlitveni spletni portali. Omembe vredna ugotovitev je, da celo posamezniki in posameznice, ki ne uporabljajo družbenih omrežij, priznavajo pomen vzdrževanja poklicnega profila na družbenih medijih med iskanjem zaposlitve. Iz ugotovitev raziskave izhajajo implikacije tako za iskalce in iskalke zaposlitve kot za delodajalce, saj izpostavljajo pomen uporabe družbenih medijev za iskanje zaposlitve, iz česar izhaja nujnost strateških investicij v spletne platforme, uporabnikom prilagojene podporne programe, ki delujejo preko teh platform, povečane digitalne pismenosti in nenehnega raziskovanja za namen prilagodive politik in odzivov razvijajočim se trendom družbenih medijev med iskalci in iskalkami zaposlitve.

Ključne besede:družbeni mediji, iskanje zaposlitve, najemanje, digitalizacija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj