izpis_h1_title_alt

Sprachliche und nicht-sprachliche Strategien in der Werbung der Tierrechtsorganisation PETA Eine mehrmediale Analyse
ID Zierer, Nina (Avtor), ID Polajnar Lenarčič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,66 MB)
MD5: 0569E655A8E0F5D6B422324761B5267A

Izvleček
Die Masterarbeit beschäftigt sich mit den sprachlichen und nicht-sprachlichen Strategien in der Werbung der Tierrechtsorganisation PETA und einer mehrmedialien Analyse ausgewählter Beispiele: Flyer für Erwachsene, Flyer für Kinder und Werbeposts auf den Plattformen Instagram und Facebook. Der Fokus der Analyse liegt auf der Identifikation von Werbebausteinen, darin verwendeten sprachlichen und nicht-sprachlichen Mitteln und dem Vergleich zwischen Flyern, einem klassischen Werbeträger, und Facebook- und Instagram-Werbeposts im Internet. Die Masterarbeit beschäftigt sich somit mit der Mehrmedialität und den spezifischen Eigenschaften der ausgewählten Medien als Werbeträgern. Hauptziel dieser Masterarbeit ist es, herauszufinden, wie die Tierrechtsorganisation PETA untypische Werbethemen, wie z. B. Tierquälerei bewirbt, um die Rezipienten ihrer Werbemittel dazu zu bringen, ihre Meinung und Werte zu ändern und sich öffentlich für Tierrechte einzusetzen.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:deutsche Sprache, Werbung, sprachliche Strategien, nicht-sprachliche Strategien, Mehrmedialität
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-151394 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:169156867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.10.2023
Število ogledov:552
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Jezikovne in nejezikovne strategije v oglasih organizacije aktivistov za pravice živali PETA Večmedialna analiza
Izvleček:
Magistrska naloga se ukvarja z jezikovnimi in nejezikovnimi strategijami v oglasih organizacije aktivistov za pravice živali PETA ter večmedialno analizo izbranih oglasnih primerov: Letakov za odrasle, letakov za otroke ter oglaševalskih objav na platformah Instagram ter Facebook. Fokus analize leži na določanju gradnikov oglasov, v njih rabljenih jezikovnih in nejezikovnih sredstev ter na medsebojni primerjavi med letaki kot klasičnim oglaševalskim medijem ter oglaševalskimi objavami na Facebooku in Instagramu na internetu. V ospredju magistrske naloge leži torej večmedialnost in specifične značilosti izbranih medijev kot oglaševalskih sredstev. Glavni namen magistrske naloge je ugotoviti na kakšen način organizacija aktivistov za pravice živali PETA oglašuje netipične oglaševalske tematike, kot npr. mučenje živali, da bi prejemnike njihovih oglaševalskih medijev privedla do spremembe v mišljenju, do spremembe njihovih moralnih vrednot ter do javnega podpiranja pravic živali.

Ključne besede:nemščina, oglaševanje, jezikovne strategije, nejezikovne strategije, večmedialnost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj