izpis_h1_title_alt

Vpliv barv v izložbah na nakupno vedenje študentov : diplomsko delo
Logar, Špela (Avtor), Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/logar4406.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, osebnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2010
Založnik:[Š. Logar]
Št. strani:IV, 46, 43 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:19922918 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:815
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, personality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj