izpis_h1_title_alt

Vpliv barv v izložbah na nakupno vedenje študentov : diplomsko delo
ID Logar, Špela (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/logar4406.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, osebnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Logar]
Leto izida:2010
Št. strani:IV, 46, 43 str.
PID:20.500.12556/RUL-14987 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:19922918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1346
Število prenosov:231
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, personality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj