izpis_h1_title_alt

Istarski razvod bez "kunfina" : (povijesni, društvenopovijesni i književni aspekti spomenika u nastavi)
ID Benjak, Mirjana (Avtor), ID Ljubešić, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (86,89 KB)
MD5: B2424B180FDA4B1AF11E3C677EA5FD36
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:hrvaška književnost, jezikovna didaktika, starejša hrvaška književnost, aktualizacija, Istarski razvod, projektni pouk
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 39-44
PID:20.500.12556/RUL-149193 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.41.09"1252/1395":371.314.6(497.5)
COBISS.SI-ID:49320802 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:
TITLE: Starting from the problem of early literature in literature teaching, or the problem of the motivation, perception and interpretation of medieval texts and their position in current curricula and textbooks, we support the principle of actualisation. For example, in the interpretation of the Istarski razvod, we have edeveloped a methodological model that is in line with the application of this procedure. / KEYWORDS: early literature, actualisation, project teaching
Datum objave v RUL:05.09.2023
Število ogledov:570
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Izhajajoč iz težave starejše književnosti pri pouku oz. iz težave z motivacijo, recepcijo in interpretacijo srednejveških besedil ter njihovega položaja v aktualnih učnih načrtih in učbenikih, se zavzemamo za uporabo aktualizacije. V sklopu projektnega pouka je z zgledom interpretacije Istrskega razvoda predstavljen didaktični pristop, ki je na sledi takemu načinu dela.

Ključne besede:Croatian literature, language didactics, older Croatian literature, actualisation, Istarski razvod, project lessons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj