izpis_h1_title_alt

Pomen etike pri trženjskem komuniciranju v kozmetični industriji : magistrsko delo
ID Vuk Toman, Ana (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vuk_toman5070-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, etika, oglaševanje, regulacija, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vuk Toman]
Leto izida:2023
Št. strani:V, 53, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-148857 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:159816707 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2023
Število ogledov:634
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of ethics in marketing communication in the cosmetic industry
Ključne besede:marketing, cosmwtics, ethics, advertising, regulation, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj