izpis_h1_title_alt

Symbolic nation-building through images in post-Yugoslav history textbooks
ID Pavasović Trošt, Tamara (Avtor), ID Mihajlović Trbovc, Jovana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,97 MB)
MD5: 92268D8E2A3C42267D22F9CC24FFE20F
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.berghahnjournals.com/view/journals/jemms/15/1/jemms150102.xml Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The use of history textbooks in order to instill particular images of the nation and national identity has been widely recognized, with a proliferation of studies focused on the problematic content in textbooks. Yet, history textbooks rely on a range of other media like maps, graphs, illustrated timelines, and photographs, which also play an im- portant role in visually signposting the nation. While some of these images serve primarily as a form of representation aligned with the text itself, other aspects of visual content distinctly and autonomously construct national identity. In this piece, relying on qualitative visual analysis, we point to the function played by images in symbolically constructing the nation in contemporary primary school textbooks in five post-Yugoslav republics, Bosnia and Herzegovina, Croatia, Montenegro, Serbia, and Slovenia.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:history textbooks, illustrations, images, nationalism, ethnicity, former Yugoslav republics, historiography, national identity, nation-building, symbolic geography, visual analysis, Yugoslavia
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 20-42
Številčenje:Vol. 15, issue 1
PID:20.500.12556/RUL-148267 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:323.1:37:93/94(497.1)
ISSN pri članku:2041-6938
DOI:10.3167/jemms.2023.150102 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:152648451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.08.2023
Število ogledov:832
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of educational media, memory, and society
Skrajšan naslov:J. educ. media mem. soc.
Založnik:Berghahn Journals. Ltd.
ISSN:2041-6938
COBISS.SI-ID:152855299 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učbeniki za zgodovino, ilustracije, slike ipd., nacionalizem, etnična pripadnost, nekdanje jugoslovanske republike, zgodovinopisje

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J6-2573
Naslov:Šole in imperialne, nacionalne in transnacionalne identifikacije: Habsburška monarhija, Jugoslavija in Slovenija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj