Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Symbolic nation-building through images in post-Yugoslav history textbooks
ID
Pavasović Trošt, Tamara
(
Avtor
),
ID
Mihajlović Trbovc, Jovana
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,97 MB)
MD5: 92268D8E2A3C42267D22F9CC24FFE20F
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.berghahnjournals.com/view/journals/jemms/15/1/jemms150102.xml
Galerija slik
Izvleček
The use of history textbooks in order to instill particular images of the nation and national identity has been widely recognized, with a proliferation of studies focused on the problematic content in textbooks. Yet, history textbooks rely on a range of other media like maps, graphs, illustrated timelines, and photographs, which also play an im- portant role in visually signposting the nation. While some of these images serve primarily as a form of representation aligned with the text itself, other aspects of visual content distinctly and autonomously construct national identity. In this piece, relying on qualitative visual analysis, we point to the function played by images in symbolically constructing the nation in contemporary primary school textbooks in five post-Yugoslav republics, Bosnia and Herzegovina, Croatia, Montenegro, Serbia, and Slovenia.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
history textbooks
,
illustrations
,
images
,
nationalism
,
ethnicity
,
former Yugoslav republics
,
historiography
,
national identity
,
nation-building
,
symbolic geography
,
visual analysis
,
Yugoslavia
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 20-42
Številčenje:
Vol. 15, issue 1
PID:
20.500.12556/RUL-148267
UDK:
323.1:37:93/94(497.1)
ISSN pri članku:
2041-6938
DOI:
10.3167/jemms.2023.150102
COBISS.SI-ID:
152648451
Datum objave v RUL:
08.08.2023
Število ogledov:
832
Število prenosov:
83
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of educational media, memory, and society
Skrajšan naslov:
J. educ. media mem. soc.
Založnik:
Berghahn Journals. Ltd.
ISSN:
2041-6938
COBISS.SI-ID:
152855299
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učbeniki za zgodovino
,
ilustracije
,
slike ipd.
,
nacionalizem
,
etnična pripadnost
,
nekdanje jugoslovanske republike
,
zgodovinopisje
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J6-2573
Naslov:
Šole in imperialne, nacionalne in transnacionalne identifikacije: Habsburška monarhija, Jugoslavija in Slovenija
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj