izpis_h1_title_alt

Didaktična namembnost literarnih besedil v Toporišičevih učbenikih SKJ 1-4
ID Krakar-Vogel, Boža (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (77,16 KB)
MD5: 49991267887A548D0D82CDD4E26EDC17
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-35/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Jože Toporišič v učbenikih Slovenski knjižni jezik 1-4 uporablja literarna besedila z dvojnim namenom: kot ponazorila jezikovnega opisa in kot vir eksemplaričnih interpretacij. Slednje niso zgolj ponazorila razvoja SKJ, ampak v njih z vidika sodobne didaktike najdemo vsebinsko-idejne nastavke za razvijanje mnogovrstnih literarnih kompetenc, ki pa zaradi pomanjkljive didaktizacije nimajo možnosti za učinkovito uresničevanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, didaktika književnosti, cilji književnega pouka, literarne kompetence, učbeniki, vsebinsko-idejni nastavki
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:Str. 497-504
PID:20.500.12556/RUL-147886 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:811.163.6:929Toporišič J.
COBISS.SI-ID:62590818 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.07.2023
Število ogledov:178
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Toporišičeva obdobja
Uredniki:Erika Kržišnik, Miran Hladnik
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2016
ISBN:978-961-237-866-0
COBISS.SI-ID:286999296 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:35
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the text books Slovene Language 1-4 Jože Toporišič uses literary texts in two ways: as an illustration of a language description and as a source of examples for interpretation. They are not only illustrations of the development of the Slovene standard language, but they also offer material and ideas for the development of a range of literary competences, which because of faulty didactics do not get the chance to be effectively realised.

Ključne besede:Slovenian language, literary didactics, goals of teaching literature, literary competences, textbooks, conceptual foundations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj