izpis_h1_title_alt

Zasnova skupnih e-učilnic v okviru integriranega študijskega okolja
ID ZEBEC, MATEVŽ (Avtor), ID Bešter, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,71 MB)
MD5: 6B77192070AF3A52BD39423CAF924F13

Izvleček
Moja diplomska naloga obravnava problem zasnove skupnih e-učilnic v okviru integriranega študijskega okolja, ki bo vključevalo integracije s študijskim informacijskimi sistemi in namenskimi aplikacijami za interaktivno poučevanje. Naredil sem temeljit pregled uporabniških in tehničnih zahtev in na njihovi podlagi obravnaval tri modele skupnih e-učilnic, ki temeljijo na treh različnih konfiguracijah infrastrukture. Poleg različnih konfiguraciji na vizualizacijskem nivoju, sem obravnaval še možnost enonajemnega in večnajemnega načina uporabe Moodlovih spletnih učilnic. Ob zasnovi skupnih e-učilnic v okviru integriranega študijskega okolja sem se sočil z robnimi pogoji in predlagal rešitev na področju enotne SSO prijave in integracije z zalednimi informacijskimi sistemi UL. Hkrati pa sem izpostavil še pomen standardizacije in sistematizacije informacijskih sistemov UL. Končni rezultat moje diplomske naloge je predlog modela zasnove skupnih e-učilnic v okviru integriranega študijskega okolja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Spletna učilnica, Moodle, Študijski informacijski sistem, Integrirano študijsko okolje, Digitalizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-146689 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:155042051 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.06.2023
Število ogledov:517
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Shared e-classrooms design in an Integrated Study Environment platform
Izvleček:
My thesis addresses the problem of designing collaborative e-classrooms in the context of an integrated learning environment, which will include integrations with student information systems and dedicated applications for interactive teaching. I have made a thorough review of the user and technical requirements and based on these I have discussed three models of collaborative e-classrooms based on three different infrastructure configurations. In addition to the different configurations at the visualisation level, I have also considered the possibility of single-tenancy and multi-tenancy modes of using Moodle online classrooms. While designing collaborative e-classrooms in the context of an integrated learning environment, I faced the boundary conditions and proposed a solution in the area of SSO and integration with the UL back-end IT systems. At the same time, I also highlighted the importance of standardisation and systematisation of the UL IT systems. The final result of my thesis is a proposal of a model for the design of collaborative e-classrooms in the context of an integrated learning environment.

Ključne besede:Online classroom, Moodle, Study information system, Integrated study environment, Digitization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj