izpis_h1_title_alt

Poučevanje slovenščine za redno vpisane tuje študente na Univerzi v Ljubljani
ID Klinar, Marjeta (Avtor), ID Pisek, Staša (Avtor), ID Stritar Kučuk, Mojca (Avtor), ID Šter, Helena (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,08 MB)
MD5: 80064B739020DA90A7FFC9B8DA7505F2
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/374 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Poučevanje na lektoratih slovenščine kot drugega jezika, ki za redno vpisane tuje študente poteka na Univerzi v Ljubljani v okviru modula Leto plus, je najprej osvetljeno z vidika organizacije lektoratov (pomembno vlogo igrajo nejezikovni dejavniki, kot so prostorske možnosti fakultet in urniki študentov). Kratka predstavitev specifičnih metod (gre za jezikovno homogene skupine govorcev slovenščini sorodnih jezikov, zato je poudarek na kontrastivnem poučevanju) in drugih posebnosti pri poučevanju je pospremljena z izkušnjami študentov, o katerih poročajo v evalvacijskih vprašalnikih lektoratov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, sorodni jeziki, mednarodni študenti, jezikovna didaktika, kontrastivno poučevanje, Leto plus, anketa, Univerza v Ljubljani
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 185-194
PID:20.500.12556/RUL-146435 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243:378(497.451.1)
DOI:10.4312/Obdobja.41.185-194 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:130017539 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Licenca navedena na pristajalni strani zbornika.
Datum objave v RUL:15.06.2023
Število ogledov:471
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Na stičišču svetov : slovenščina kot drugi in tuji jezik
Uredniki:Nataša Pirih Svetina, Ina Ferbežar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2022
ISBN:978-961-297-026-0
COBISS.SI-ID:128310531 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Obdobja
Številčenje v zbirki:41
ISSN zbirke:1408-211X

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Regularly enrolled foreign students at the University of Ljubljana learn Slovenian in courses in Slovenian as a second language as part of the Year Plus module. Teaching within this module is first highlighted from the organizer’s point of view (non-linguistic factors such as space available at the university and students’ timetables play an important role). Abrief presentation of the methods (the groups of speakers are linguistically homogeneous, and so the emphasis is on contrastive teaching) and other features of the teaching is accompanied by the students’ experiences as seen from course evaluations.

Ključne besede:Slovene, Slovene as a second language, closely related languages, international students, language teaching, contrastive teaching, Leto plus, survey, University of Ljubljana

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj