izpis_h1_title_alt

S Piko Nogavičko po sledeh glagolskega vida
ID Jenko, Elizabeta M. (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (303,21 KB)
MD5: 6D49DF87096B3D73C19B8197381DEC4A
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/374 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Strokovne smernice za učne vsebine v veliki meri oblikuje znanost. Slovensko jezikoslovje se je izčrpnemu opisovanju glagolskega vida začelo posvečati šele v 21. stoletju. Tudi didaktika slovenščine kot tujega jezika je temu področju doslej namenjala manj pozornosti. Zlasti za učeče se z neslovanskim prvim jezikom predstavlja glagolski vid izjemno zahtevno področje. Prispevek opisuje v praksi preizkušen pristop, ki temelji na vajah kontrastivno-induktivnega tipa na podlagi literarnega besedila. V pripravi je vadnica za nemško govoreče.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, didaktika, glagolski vid, učno gradivo, nemško govoreči
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 143-153
PID:20.500.12556/RUL-146434 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243'367.625
DOI:10.4312/Obdobja.41.143-153 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:129855235 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Licenca navedena na pristajalni strani zbornika.
Datum objave v RUL:15.06.2023
Število ogledov:614
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Na stičišču svetov : slovenščina kot drugi in tuji jezik
Uredniki:Nataša Pirih Svetina, Ina Ferbežar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2022
ISBN:978-961-297-026-0
COBISS.SI-ID:128310531 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Obdobja
Številčenje v zbirki:41
ISSN zbirke:1408-211X

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The curricular content of a subject is often defined by corresponding research. In the case of Slovenian, language teaching has studied and analyzed grammatical aspect only to a very small extent because aspect in Slovenian was first described extensively only in the twenty-first century. Learning grammatical aspect is a great challenge for learners with a non-Slavic first language. This article presents a contrastive, inductive, and bottom-up approach to teaching this category based on a literary text, which is accomplished through practical exercises. A related textbook is in progress.

Ključne besede:Slovene, Slovene as a second language, teaching, verbal aspect, teaching materials, German-speaking learners

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj