izpis_h1_title_alt

Pozicioniranje blagovne znamke Lexus na slovenskem trgu : diplomsko delo
ID Ojdanić, Marko (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ojdanic4305.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, podjetje, Lexus, trženje, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ojdanić]
Leto izida:2010
Št. strani:III, 47, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-14632 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19633638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1054
Število prenosov:142
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, car industry, enterprises, marketing, positioning, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj